Τετάρτη 6 Φεβρουαρίου 2013

Κ. Αντετοκούμπο: ''Ελπίζω να πετύχω σαν τα αδέρφια μου''

Ο Κώστας Αντετοκούμπο μίλησε στο συντάκτη του blog μας και δήλωσε πως ο στόχος του είναι να φτάσει κάποια μέρα τα μεγάλα του αδέρφια Θανάση και Γιάννη.


     Αρχικά ο νεαρός παίκτης του Φιλαθλητικού τόνισε πως ο στόχος του είναι να φτάσει στο επίπεδο των μεγάλων του αδερφών και επίσης οτι πρέπει κάθε μέρα να προπονείται σκληρά για να πετύχει κάτι τέτοιο.

    Τα λόγια του 16χρονου καλαθοσφαιριστή του Φιλαθλητικού:

''Ο στόχος μου είναι να συνεχίσω να δουλεύω και ελπίζω και εγώ όπως και τα μεγάλα μου αδέρφια να πετύχω.  Έχω πολλά όνειρα για το μέλλον όμως θέλω να τα κρατήσω μέσα μου μέχρι να πραγματοποιηθούν.  Θαυμάζω τα αδέρφια μου και μπορώ να παραδεχτώ πως είναι τα πρότυπά μου.  Μακάρι να ακολουθήσω τα βήματά τους και να γίνω ακόμα καλύτερος αν γίνεται απο αυτούς για να τους το ''χτυπάω'' κάθε μέρα.''

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου